[JET 雜誌] Common Voice 捐出廣東話聲音

JET 雜誌第 217 期(2020 年 9 月號)第90頁刊出 Mozilla 香港的廣東話 Common Voice 團隊的訪問報導,這期主題是廣東話。

Sammy:「Firefox瀏覽器嘅母公司叫Mozilla,佢哋嘅理念係保持網絡開放並成為全球公用資源,於是近年就推出Common Voice。我自己本身有幫Mozilla喺香港做社區性項目。」(註:Sammy 係 Mozilla Reps 成員)

Sammy:「廣東話發展係悲觀,但如果唔畀自已一絲希望,又何來有希望?」

敬文:「而家個科技唔止認到語言,連圖像都認到,如果冇一個廣東話系統,就會同世界有距離。」

#廣東話
#講廣東話嘅人代表咗某種意識形態

這廣東話專題除了 Common Voice 外,還有訪問 Serrini 、 黃明志 、 秋山燿平 、港。字典 Wilfred 、迴響鍾卓玲在各自領域的廣東話情況和發展。

JET 雜誌: Interview – Common Voice 捐出廣東話聲音
香港廣東話 Common Voice: https://commonvoice.mozilla.org/zh-HK


Posted

in

,

by

Tags:

Comments

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *